Bu tesisi 2.240 kişi inceledi
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (13 puanlar, ortalama: 4,62 puan, toplam 5)
Adres:
  • Avşa Merkez.

İletişim:
  • E-mail-

Telefon:
  • 0536 553 2319

Tesis Detayları

Avşa adası aycan apart adamızın merkezinde bahçe içerisinde size ayrı bir hava yaşatan sıcak ve samimi ortamı ile beraber uygun fiyatlarla hizmet veren konaklama tesislerimizden biridir. Apartımız 2 adet 1+1 daire ve 1+0 standart odalardan oluşmaktadır. Daire ve odalarımızda ihtiyacınız olabilecek her türlü eşya ve ekipman yer almaktadır.Denize kısa bir yürüyüş mesafesinde her yere yakın bir konumda bulunan apartımız hakkında daha fazla bilgi ve rezervasyonlarınız için lütfen iletişim kurunuz..

Tesis Hizmetleri
220 Volt Mutfak Klima Klima Banyo Banyo Buzdolabı Buzdolabı Duş Duş Gardolap Gardolap TelevizyonUy.Tv Kablosuz İnternetWireless Balkon / TerasBalkon ResepsiyonResepsiyon

Avşa Alperen Motel
Şık Dizayn Konforlu Odalar

11 Yorum “Aycan Apart

1. Nurcan Göz dedi ki:

Konum ve fiyat uygunluğu açısından değerlendirilmeli

2. ayla dedi ki:

çok temiz tam aile pansiyonu fiyatlarıda uygun sahibi ayşe ablada çok ilgili ve güleryüzlü

3. ahmet dedi ki:

apartın merkezde olması denize ve marketlere yakın olması ve bahçe içinde huzurlu yemek yemek ve mangal keyfi çok keyif aldık.bu yıl yine geleceğim tek adresim burası ayşe teyzem…

4. neşe dedi ki:

merkezde huzurlu rahat bahçe içinde çok temiz odaları rahat ve güvenli herşeyden önemlisi çok güleryüzlüler tatilin hakkını veriyorlar

5. osman dedi ki:

huzur verici bir yer harika çok memnun kaldık

6. sevil dedi ki:

bahçenin güzelliği odaların temizliği aradığımı fazlasıyla buldum teşekkürler hizmetiniz için

7. Sevda dedi ki:

Sanırım avsada ki bahçe içi yeşilliği bol olan tek yer diyebilirim.Dun döndük ama aklımız orada kaldı ayse teyzecim Güler yüzün ve bizi evimiz de gibi hissettirdiğin için teşekkür ederiz .hiç düşünmeden gelin derim

8. Özgür dedi ki:

Erzurum ‘dan geldik 1 hafta önce gelmeden önce bu site üzerinden Aycan Apartı gördük resimleri temsili olarak düşünmüştük yorumları okuduk ve çok meraklandık telefonla Ayşe Teyze ile görüştük bizi limanda karşıladı ve internette gördüğümüzden çok daha güzel, düzenli bahçe içinde, ferah biryer, odalar çok hijyenik aile ortamı. Herkes tavsiye ediyorum. bugün son günümüz artık hersene burdayız.

9. sevil dedi ki:

avşa adası aycan apart anlatılmaz yaşanır

10. Sevda dedi ki:

Sizleri memnun etmek görevimiz bütün güzel yorumlarınız için teşekkür ediyoruz

11. Leyla dedi ki:

Hem denize yakın hem de bahçe içerisinde çok keyif alarak tatilimizi geçirdik. Teşekkürler Ayşe teyze (Bu arada unuttuğumuz havlumuzu adresimize gönderdiğiniz için tekrar teşekkürler)