Avşa Kiralık

avşa adası günlük kiralik evler

Avşa Kiralık Dublex Villalar

Avşa adasında bulunan kiralık apart daireler, villalar ve müstakil evler sayesinde tatilinizde eşsiz bir deneyim yaşama fırsatı bulacaksınız. Günübirlik kiralık olan bu tesislerden size uygun olanı seçip hemen kiralayabilirsiniz.

Ada da bulunan evler 2+1 ve 1+1 olarak tasarlanmıştır. Bir evi ev yapan bütün eşyalar ve araç-gereçler evin içinde hazır halde kullanılmayı bekliyor. Bir dairede en fazla 9 en az 5 kişi kalabilirsiniz.

Çoğu tatil severin kiralık bir ev veya villa kiralarken dikkat ettiği en önemli şeylerden biri sahile, denize ve alışveriş merkezlerine yakın olma durumudur. Bütün evlerimiz bu merkezlere yürüme mesafesinde bulunuyor. Eğer ilgilenirseniz adamızda dublex villa ve bahçeli dublex gibi evlerde bulunuyor.

Günlük kiralık apartlar tatile gelenler tarafından daha sık tercih edilmeye başlandı. Fiyatının daha ucuz olması sebebiyle tercih edilen kiralık apartlarda her türlü ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz. Avşa adasındaki kiralık apartlardan zevkinize uygun olanı seçip tatilinize başlayabilirsiniz.

Günlük kiralık evler son zamanlarda Avşa adasında en çok tercih edilen konaklama türlerinden biri haline geldi. Her yaşa ve her bütçeye hitap eden evlerimizde temizlik ve güvenliğe çok dikkat edilir. Bütün eşyalar titizlikle temizlenir. Avşa günlük kiralık evlerde rahatça konaklayabilir tatilinizin keyfini çıkarabilirsiniz.

Kiralık Dublex Villa hizmeti sayesinde rahat ve konforlu bir tatil deneyimi sizleri bekliyor. Villalarımız ve içindeki her şey itina ile temizleniyor. Hijyen konusunu hiçbir şekilde dert etmenize gerek kalmıyor.

Bir diğer konaklama seçeneğimiz Kiralık Bahçeli Dublex evlerimiz oluyor. Diğer merkezlerimiz gibi temizlik ve hijyen konusunda hiçbir sorunu olmayan bu evlerde, ailenizle birlikte mutlu ve huzurlu tatil yaşayabilirsiniz. Bahçenizde çocuklarınızla top oynayarak veya mangal yaparak eğlenceli vakitler geçirebilirsiniz.

Müstakil Kiralık Daireler sayesinde konaklama ücretini tatiliniz boyunca hiç kafaya takmayacaksınız. Cüzi miktarlar karşılığında günlük veya aylık olarak evlerimizde dilediğiniz gibi kalabilirsiniz. Her yaşa ve bütçeye hitap eden bu evler sayesinde tatilinizin keyfini çıkarabilirsiniz.

Avşa günlük kiralık daireler, apartlar, villalar ve müstakil evler sayesinde geldiğiniz zaman konaklama konusunda hiçbir problem yaşamayacağınızı garanti ediyoruz. Sizleri güzel bir gezi ve tatil deneyimi için güzeller güzeli Avşa’ya bekliyoruz.

52 YORUMLAR

1. Avşa,da sezonlık ev kiralamak istiyorum…teçigim giriş katı olması ve cınar otelinin oralarda yada beyaz saray koyunda olması yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

• füsün hanım merhaba gerçi siz 2013 te baş vurmuşsunuz siz kiralık ev bulabildinizmi 2013 te orya gittiyseniz beni bu konuda bilgilendırırseniz çok memnun olurum teşekkürler(görüşecek birini önermenizi rica ederim)

• Merhaba Fisun hanım.2014 yaz ayı için çınar otelinin yakınlarında sezonluk ev kiralamak istiyorsanız mail adresimden benimle iletişime geçebilirsiniz..

2. avşa da yıllık yada mevsimlik işletmesini yapabileceğimiz pansiyon ve ya benzer mekan kiralamak istiyorum ilgili arkadaşlar bilgi verirlerse çok memnun olurum? teşekkürler

3. mrb.. 2 ay önce yazdım cevap dönen olmadı arkadaşlar benim nerye yazmam gerekiyor bilgisi olan yazsın lütfen bir işletme kiralamak istiyorum yıllık bunla ilgili kimlerle bağlantı kurabilirim…

4. sezonluk pansıyosn ısletmek ıcın daıre arıyorum lutfen bana uygun bır daıre ıcın yardımcı olursanz sevınırım ıyıaksamlar

• demet hanım ben bir işletme sahibi ile tlf görüşmesi yaptım netten dönen olmaya bilir söyledi gelip burda ararsanız bulursunuz söyledi camlara yazıyorlarmış sezonluk kiralıktır diye kimseyle iletişim kuramadım sizinle paylaştım ben mart 28 de ist.. gidip bakacağım arzu ederseniz size bilgi dönerim ..

• Ben her sene Avşa ya geliyorum bu senede müstakil villa arıyorum 31 Temmuz giriş 08 Ağustos çıkış yapacağım. Bu tarihlerde denize yakın müstakil villa varmı

5. mrb ben haziranin sonunda gelmeyı düşunuyorum aylık evlerınız ne kadar acaba yada mustakik bır pansıyon 1 bucuk ay kalmayı düşunuyorum tşk

6. biz 6 kişiyiz ucuz biyer istiyoruz 75-100-125-130 civarlarında denize fazla uzak olmasın bahçe katı olursa iyi olur lütfen beni bilgilendirin ramazandan sonra yada ağustosun sonlarında gelmeyi planlıyoruz

7. merhaba 5 agustos tarıhınde 3 kişi 3 cocuk olarak ev kiralamak istiyorum yanlız tesetturlu bayanlar oldugu içın rahat denıze gırılecek sakın ve denıze yurume mesafesınde yığitler mevkınde olabılır bana donerseniz sevinirim bı numara bırakırsanız ararım

8. Merhabalar,annem felçli ve tekerlekli sandalyede.toplam 4 kişiyiz.merkeze yakin,düz ayak girişli,klimalı ,fiyati uygun bir daire yasa müstakil bir ev yada pansiyon kiralamak istiyoruz.ağustos sonu 25 26 gibi gelip toplam 1 hafta 10 gün kalmak istiyoruz.bize yardimci olurmusunuz.şimdiden teşekkürler.

9. Merhabalar ben 1 eylül ve 7 eylül arasi 5 kisi kalabilecegim denize yakin herseeye yakın gecelogi uygun bir ev ariyorum bana yardimci olursaniz sevinirim

10. 15-16 Ağustos tan itibaren 2- 3 günlük kücük bir Aile tatili için 2-3 odali bahçeli denize yakın doğa içinde bir ev kiralamak istiyoruz.
    Sakin, akşamları gün batımıyla deniz manzarasında mangal keyfine uygun bir eviniz var iiseyazarmısınız…

11. 2015 yaz sezonu icin sezonluk dukkan ve ev tutmak istiyorum. Dukkan sahilde carsida olabilir. Ev mustakil yada balkonlu daire olabilir evcil hayvanlarim var.

12. Merhabalar temmuz sonu için 10 kişinin rahatlıkla kalabileceği bir daire arıyorum . 29 temmuzda avşaya gelip 1 haftalığına tatil yapmak istiyoruz ailece. fakat o tarihe biraz zaman var ve gelince de yer bulmak zor olabilir. şimdiden yerimizi ayarlamak istiyoruz yardımcı olabilirseniz sevinirim

13. Merhaba,

20 temmuz ve 25 temmuz arası 4 veya 5 arkadas (erkek) yazlık vılla veya yazlık ev tutmak ıstıyoruz. fiyat ve konaklama konusunda yardımcı olabilir misiniz?

14. 2016 fiyatları sıkıntılı ben tek başıma gelicem mesela kimi arasam 200 tl yani totlade 5 gün kalmayı düşünüyodum 1000 lira yapar marmaris kuşadasında tatil paketleri tek kişi 450 den başlıo bayram boyunca geri çekmelisiniz bence